Saturday 27 September 2008

Happy

Vesela sem. Zakaj? B. Ne vem. Sem. Pač. Pa kaj? Zakaj pa ne. :)


Mogoče zato, ker:

- sem (skoraj) končala relativno dolgočasen projekt v službi

- Viking se je danes vselil v najino še (skoraj) prazno stanovanje

- ki mu ga bom lahko pomagala opremiti čez manj kot 4 tedne in bom lahko že čez točno 5 tednov igrala gostiteljico na vselitvenem žuru (in bom celo že poznala kar nekaj gostov.. pač, drug konec Evrope, novo okolje, bla bla bla...)

- ker je tako lepo slišati nekoga, kako govori o svoji ljubljeni, in videti tisti sij v očeh. Nekaj najlepšega, ki bi še najbolj trdemu srcu prišlo do živega.

- zaradi Shie, njenega stanovanja (ki bo tako in tako totalno NJENO in predvidevam vedno polno obiskov) ter največjega komplimenta, ki mi ga je lahko dala (Hvala!)

- ker imam res res RADA svoj poklic!!
(ne me čudno gledat, pač nisem eden od ljudi, ki so na arhitekturo šli 500% prepričani, da je to to za njih, in da kaj drugega niti slučajno ne pride v poštev... jaz sem le prišla malo pogledat, ker po gimnaziji pač nekam moraš iti)

- ker imam rada sebe in svoje življenje ter ljudi okoli sebe.


Vsi v mojem življenju, pa če se vidimo še tako poredko, ste krasne osebe, in vsak od vas mi je na svoj način pomagal razvijati se v to krasno super oh in sploh (just roll with this...) osebo, kakršna sem, in bom v prihodnosti še bolj krasna. A ni to super?

Vse vas mam rada.



PS; Tale objava nekaj skriva ;)



4 comments:

Shia JeZeBel said...

Skriva ja ... eno prekrasno osebo, ki nosi ime Petra :-) Tudi jaz imam tebe rada in moje stanovanje bo oh in sploh tako predvsem zaradi tebe in tvojih genialnih idej :-)

p.s. Being happy suits you soooooo much!!!!

Shia JeZeBel said...

p.s.2 One of the most amazing stories I've ever heard ... thanks for sharing it, made me cry ...
hugs*

Lilith said...

What story?

Anonymous said...

Kjut znakec.

Objemček zate. Srček si.