Saturday 31 January 2009

You & me & differences

Zadnjič sva imela tak čuden, napet večer. Ja. Ne, ne vem. Ne da se mi kregat. Kaj ne veš. Mah ne da se mi zdej o tem. Pustva stat. Dobro. Če tako hočeš. Pustiva stat. Menjajva temo. Kaj bi počela, če bi si lahko privoščila, nobenih denarnih ali časovnih omejitev, nobenih obveznosti?


Šla bi okoli sveta. Vzela bi nahrbtnik in šla. Ne z avioni. Avtobusi, vlaki, ladje. Brez načrta, brez pričakovanj. se ustavim, kjer se mi zazdi, ostanem, dokler hočem. Rada spoznavam nove ljudi, se soočam z drugimi kulturami. Rada doživljam. Ljudje so najmočnejša droga. Kot star zarjavel robot v globokem mrzlem vesolju oživim, ko se me dotakne duša in roka drugačnih bitij. Srce in duša mi zaživita. Vsako novo spoznavanje je kot osvajanje. Brez tega se počutim kot tetraplegik ujet v postelji v sobi brez oken, le stene in tla, in iščem vzorce in obraze med nepravilnostmi stropa. Kontakt potrebujem kot zrak, vodo in hrano, bolj kot spanje.

Obožujem stik z drugačnimi izkušnjami. Ob tem rastem. Rada rastem. In rada si širim obzorja. In se učim več o sebi. In tebi. In nama.

V glavnem, bekpekala bi z največjim veseljem. Več, kot gre v ruzak, tako ne rabim. Sprotoma kupujem potrebno in se istočasno znebim vsega, kar me otežuje. Osvobajajoč občutek.


Hm.


Hm? Kaj ti pomeni tale Hm?


Razmišljam, kako različna sva.


Kako različna?


Mene pri potovanju spoznavanje drugih ljudi in kultur sploh ne zanima. (AAA KAKO? KAKO TE TO NE ZANIMA??? TO NI MOŽNO! Pa ravno ti! Ok, to raje ne bom rekla na glas)

To ni, kar hočem od počitnic. In da ne vem, kje bom spal in kaj počnem jutri, mi je grozno. Hočem hotel, vnaprej rezerviran, kopalnico v sobi, ne maram skupnih kopalnic. V gneči mi je neprijetno. rad potujem in počitnikujem udobno. Ruzak? Kaj pa vem, mogoče res lahko spakiraš vse, kar rabiš, ampak vseeno...

Pač sva si različna. Včasim me preseneti, koliko. Pozabim, da nisva eno.


Me veseli, da te še vedno presenečam. Mene vedno presenetiš z odraslostjo in strpnostjo. Predvsem pa me preseneča tvoje potrpljenje z mano.


J.


Da?


Nekaj ti moram povedat.


Aha?


Nekaj zelo pomembnega.


Umm... jaaaa?


Ljubim te.


You know, you're such a drama queen sometimes.

I love you too, silly.


Hihihi vem, ampak tudi zato me imaš rad.


3 comments:

Anonymous said...

Luštkano, drugačno in prisrčno. Še dobro da razmišljamo vsak po svoje, ker drugač bi bilo dolgčas. Je pa lahko tudi to jabolko spora. Ampak takšno je življenje ;)
Rada te imam <3

Bodi še naprej takšna kot si, ker takšno te imamo najrajši ;)

Lilith said...

Jst te mam tut rada, Ida :)

Shia JeZeBel said...

The beauty of diversity :-) Konc kjut napisano :-))